Camí Antic de Riells (Gualba) - Font dels Ocells - Font de la Granota - Font de la Molsa - Font de l'Arbre - Font del Senglar - Mirador del Salt de Gualba - Gorg de la Goja - Salt de Gualba - Central hidroelèctrica nº3 - Coll Sesfigueres - El Polvorí - Creu Grossa - Salt de la Resclosa - El Suro Gros - Camí Antic de Riells.

DistànciaDuradaAlçada mínimaAlçada màximaDesnivell pujantDesnivell baixantDificultatSenyalitzatPunts d'aiguaData de l'excursió
8.0 Km3h230 m648 m510 m510 mModeradaA trams---8-11-2015

WikilocWikilocGoogleMapsGoogleMapsClica una de les icones de l'esquerra per descarregar-te el TRACK de la caminada.

Introducció:

Avui us proposo una sortida refrescant al salt de Gualba i al petit salt de la Resclosa, dos bonics saltants d'aigua situats en un lloc feréstec i espectacular de la riera de Gualba, en un entorn màgic ple de llegendes, de fades i bruixes que viuen a les aigües del Montseny.
No rajava cap de les fonts visitades avui.

Per arribar al començament de la ruta proposada cal apropar-nos a Gualba per la carretera BV-5115. Un cop allà creuar el poble fins al final i seguir una pista de terra indicada com a "Camí Antic a Riells". Per aquesta pista que es troba en bon estat transitarem uns 2 quilòmetres, fins que en una corba a la dreta veurem que en surt un corriol descendent a l'esquerra; allà es el punt just de deixar el cotxe i començar la caminada.