Casa de Guanta (Sentmenat) - Font de les Nueretes - Salt del torrent de Guanta (1r) - Font Falsa - Font de Bou - Salt de Guanta - Forn de Calç de Guanta - Casa de Guanta.

DistànciaDuradaAlçada mínimaAlçada màximaDesnivell pujantDesnivell baixantDificultatSenyalitzatPunts d'aiguaData de l'excursió
6.0 Km1h 30'301 m553 m264 m264 mModeradaA tramsSi18-09-2016

WikilocWikilocGoogleMapsGoogleMapsClica una de les icones de l'esquerra per descarregar-te el TRACK de la caminada.

Introducció:

Iniciarem aquesta curta caminada a la Casa de Guanta. Començarem la pujada cap a la font de les Nueretes, seguint torrent amunt on de seguida ja podrem veure algun petit salt d'aigua. Arribarem a la font Falsa i d'aquí creuarem una part de la urbanització i baixarem en direcció a Can Senosa on ens desviarem cap a la font de Bou. Continuarem per la riera i ens aturarem al Salt de Guanta, objectiu principal d'aquesta excursió. Ja només ens quedarà tornar a la pista forestal que puja a Guanta i recollir el cotxe.
És una excursió fàcil i agradable de fer, malgrat que l'he qualificat com a dificultat moderada degut a un parell de trams amb forta pendent i relliscosos que trobarem al capdamunt del torrent de Guanta i un altre en el tram que va del Salt de Guanta a la pista principal.

Començarem la caminada a les portes del restaurant Casa de Guanta a Sentmenat. Per accedir-hi cal aproximar-nos per la carretera C-1415a que va de Sentmenat a Castellar del Vallès. A uns 1,2 Km de Sentmenat en direcció Castellar del Vallès ens desviarem a la dreta (està assenyalat) per un camí asfaltat que més endavant esdevé una pista ampla. Al cap d'uns 4,5 Km trobem el restaurant Casa de Guanta amb un espai al costat on poder estacionar el vehicle.