Carrer de la Tourane (Targasona) - Pic dels Moros - Targasona.

DistànciaDuradaAlçada mínimaAlçada màximaDesnivell pujantDesnivell baixantDificultatSenyalitzatPunts d'aiguaData de l'excursió
8.0 Km2h 10'1,613 m2,130 m514 m514 mFàcilSi---13-08-2020

WikilocWikilocGoogleMapsGoogleMapsClica una de les icones de l'esquerra per descarregar-te el TRACK de la caminada.

Introducció:

Ascensió al Pic dels Moros des de Targasona, a l'Alta Cerdanya, pujant per la pista asfaltada que discorre paral·lela a la riera de Ribals fins arribar al cim per la seva cara sud. Per la seva ubicació, el cim és un excel·lent mirador de tot el Pirineu Oriental.

Per arribar fins Targasona des de Puigcerdà cal seguir la carretera N-154 en direcció a Llívia però abans d'arribar-hi prendre la carretera N-20 en direcció a Andorra. A l'arribar al poble d'Ur cal desviar cap a la dreta per la D-618 (en direcció a Font-romeu). Son uns 13 quilòmetres des de Puigcerdà. Quan siguem a Targasona trenquem a l'esquerra pel carrer de la Solana i aparquem als xalets que es troben més amunt del poble, a l'últim carrer, el de la Tourane.