Aparcament dels Banys de Llo (Llo) - Església de Sant Fructuós - Font de Baix de Llo - Font de les Esteules - Font de la Monje - Falla de Finestrelles - Clot Fornet - Font al Camí del Port de Llo - Coll de Juvell - Font d'en Miqueló - Aparcament dels Banys de Llo.

DistànciaDuradaAlçada mínimaAlçada màximaDesnivell pujantDesnivell baixantDificultatSenyalitzatPunts d'aiguaData de l'excursió
7.0 Km3h1,390 m1,829 m444 m444 mFàcilSiSi16-08-2023

WikilocWikilocGoogleMapsGoogleMapsClica una de les icones de l'esquerra per descarregar-te el TRACK de la caminada.

Introducció:

Avui anem a Llo, on farem una excursió per la vall tot seguint el Bucle du lion de Llo.
La ruta és circular i presenta un desnivell positiu inicial de 469 metres.

Prendrem com a punt de partida l'aparcament que hi ha a l'entrada del poble de Llo. Si anem per la N-116 en direcció a Perpinyà, al cap d'uns 5,5 quilòmetres d'haver deixat enrere Puigcerdà, quan siguem al mig de Sallagossa, cal desviar-nos a la dreta per la carretera D33 en direcció al bonic poble de Llo que resta a menys de dos quilòmetres. Poc abans d'entrar al nucli urbà de Llo disposem a mà dreta d'un ampli aparcament on estacionar el vehicle.